Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Έξυπνο: πως να βρεις τον σκύλο που χάθηκε.

Συνέβη σε μια κοπέλα στην Βόρεια Αμερική. Εκείνη, μετά την περιπέτειά της, περιγράφει τι έμαθε και προσπαθεί να βοηθήσει τον κόσμο που μπορεί να βρεθεί σε αντίστοιχη κατάσταση. 
Δείτε τι λέει:

"Είχα χάσει τον σκύλο μου, και τον έψαχνα απελπισμένη για μέρες. Την δωδέκατη μέρα ερευνών μου, ενώ βρισκόμουν σε μια περιοχή ερημική και με πολλά δέντρα, συναντώ δύο κυνηγούς. Τους είπα τι μου είχε συμβεί, και εκείνοι μου είπαν, πως και στους ίδιους συμβαίνει καμμιά φορά κατά την διάρκεια του κυνηγιού να χαθεί κάποιος σκύλος, αλλά καταφέρνουν πάντα να τον ξαναβρίσκουν. Και αυτό που μου είπαν, νομίζω πως θα βοηθήσει πολλές οικογένειες να ξαναβρούν τα χαμένα σκυλάκια τους!"

Τι πρέπει να κάνετε:
Ο ιδιοκτήτης του σκύλου, θα πρέπει να βρει ένα ρούχο του το οποίο να το φοράει για τουλάχιστον μια μέρα (όσο περισσότερο το έχει φορέσει, τόσο το καλύτερο), για να μπορέσει ο σκύλος να αναγνωρίσει την μυρωδιά.
Τοποθετείστε το ρούχο σε κάποια γωνιά, στην περιοχή όπου εθεάθη τελευταία ο σκύλος. Επίσης, αν ο σκύλος έχει κάποιο κρεβατάκι, ή παιχνιδάκι δικό του, θα μπορούσατε να αφήσετε και αυτά στο ίδιο σημείο, εκτός και αν θεωρείτε πως το μέρος δεν είναι κατάλληλο για να αφήσετε εκεί ένα κρεβατάκι.
Αφήστε πάνω ή δίπλα στο ρούχο ή το παιχνιδάκι, και ένα σημείωμα, που να παροτρύνει τους περαστικούς να μην πετάξουν ή απομακρύνουν τα αντικείμενα αυτά από το σημείο.
Αφήστε επίσης και ένα μπωλάκι με νερό στο σημείο, καθώς το πιο πιθανό είναι ο σκύλος σας να μην έχει μπορέσει να βρει πόσιμο νερό και να διψάει.
Μην τοποθετήσετε όμως φαγητό, γιατί αυτό θα προσελκήσει διάφορα άλλα ζώα της περιοχής, και δεν θα βοηθήσει το ίδιο το σκυλί να πλησιάσει τα πράγματά του.
Γυρίστε να τσεκάρετε το σημείο την επόμενη μέρα, ή και μια φορά ενδιάμεσα αν μπορείτε. Το πιο πιθανό είναι να βρείτε τον σκύλο σας να σας περιμένει εκεί.

"Ήμουν πολύ επιφυλακτική όταν το άκουσα, και δεν θεωρούσα πως ο σκύλος μου θα μπορούσε να μυρίσει την μυρωδιά του ρούχου μου και να έρθει, ενώ εγώ για 12 συνεχείς μέρες τον ψάχνω και φωνάζω δυνατά το όνομά του παντού, και αυτός δεν με έχει ακούσει, αλλά παρόλα αυτά το έκανα, γιατι δεν είχα να χάσω τίποτα.
Πραγματικά την άλλη μέρα επέστρεψα και βρήκα τον σκύλο μου να κάθεται πάνω στο ρούχο μου!
Ελπίζω αυτή η συμβουλή να βοηθήσει κάποιους να ξαναβρεθούν με τους χαμένους φιλαράκους τους!
Καλή τύχη!"

πηγή: quickmeme.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου